Ettepanekud ja pretensioonid
Kui Teil on ettepanekuid või muid tähelepanekuid selle kohta, kuidas me saaksime Ambromed Kliiniku tööd veelgi kliendisõbralikumaks muuta, olete oodatud oma arvamust avaldama kirjalikult paberil või e-posti teel.
Probleemide tekkimisel soovitame need esmajärjekorras lahendada läbirääkimiste teel, aga kui see pole võimalik, siis palume probleem esitada kirjalikult paberil või e-posti teel. Kirjaliku kaebuse või pretensiooni palume esitada selges ja arusaadavas sõnastuses ning lisada sellele oma nimi ja kontaktandmed, kaebusele vastame kirjalikult 10 tööpäeva jooksul.
Pakutavate teenuste ja programmide arendamisel kasutame kliiniku rahastajate Eesti Haigekassa, Sotsiaalkindlustusameti ja Töötukassa soovitusi ja nõudmisi, samuti meie koostööpartnerite, klientide ning töötajate ettepanekuid ja soovitusi. Aastakoosolekul arutatakse personaliga saadud tagasisidet ning võimalusel viiakse ellu muudatused.
Hindame väga Teie ettepanekuid ja soovitusi!
Teenuste tulemuslikkus 2019Teenuste tulemuslikkus 2018
Pikem tagasisideküsimustik
Klientide tagasiside 2018
Teenuste tulemuslikkus ja tagasiside 2017
Klientide tagasideküsitluse kokkuvõte 2017
Klientide tagasisideküsitluse kokkuvõte 2016
Klientide tagasisideküsitluse kokkuvõtte 2014-2015
Kaebuste ja ettepanekutega tegelemise kord | |
Kaebusi ja ettepanekuid on võimalik esitada suulisel teel kliinikus kohapeal või
telefoni teel, kirjalikul teel elektroonselt e-maili kaudu või posti teel. Kaebuste lahendamisse suhtutakse võimalikult objektiivselt. Kaebusega
tegeleb vastavalt olukorrale sekretär, juhiabi, spetsialist või juhataja, kuid mitte
isik, kelle kohta on kaebus esitatud. Kaebusele reageerimise eest vastutab sekretär. Kaebused ning ettepanekud arutatakse läbi esimesel koosolekul või erakorralisel kohtumisel. Vajadusel kaasatakse selleks teised töötajad ning arutatakse, kuidas vältida juhtunud olukorra uuesti esinemist. Ettepanekute puhul arutatakse nende vajalikkust ning vajadusel viiakse läbi vastavad muudatused. Aasta lõpus vaadatakse uuesti üle esitatud kaebused ja ettepanekud ning analüüsitakse tekkinud olukordi, nende lahendusi ning tehtud muudatuste õnnestumist juhatuse poolt. Vajadusel kaasatakse teised töötajad. Kokkuvõte esitatakse aastakoosolekul töötajatele ning neid arvestatakse aastaplaani koostamisel ja parendamisel. |